Әлеуметтік қамқорлық: тәуекел аймағындағыларды қалай қолдауға болады?
2024 жылғы 10 желтоқсанда Рудный политехникалық колледжінде «Халықтың әлеуметтік осал топтарынан білім алушылармен әлеуметтік-педагогикалық өзара қатынасын ұйымдастыру» тақырыбында педагогикалық кеңес өтті. Іс-шараның мақсаты халықтың әлеуметтік осал топтарындағы білім алушылармен олардың әлеуметтік бейімделуін, академиялық үлгерімін және жеке дамуын арттыру үшін өзара қатынасының тиімді әдістерін іздестіру. Осы саладағы топтардың оқу жетекшілерінің жұмыс тәжірибесімен алмасуға ерекше көңіл бөлінді. Директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары С.Б.Ширшова «Әлеуметтік-педагогикалық өзара іс-қимыл» тақырыбында хабарлама ұсынды, онда халықтың әлеуметтік осал топтарындағы білім алушылармен жұмыстың негізгі аспектілерін атап өтті.
Кеңестің негізгі бөлігі, ол өз тәсілдерімен бөліскен оқу топтары басшыларының баяндамалары болды. Сонымен, К-24-ТҰжТЖКҚБ оқу тобының жетекшісі А.В.Абрамова өз сөзінде қолайсыздық белгісі бар студенттерді уақтылы анықтаудың маңыздылығын атап өтіп, оларды тез анықтау үшін индикаторларды ұсынды.
К-22-ТПБжА-2 тобының сынып жетекшісі Р.В.Ларионова өзінің баяндамасында қолайсыз отбасынан шыққан білім алушыларды педагогикалық сүйемелдеу туралы айтты, онда оқу тобының жетекшісі мен осы саладағы мамандардың бірлескен жұмысы ғана академиялық үлгерімді арттыру мақсатында балаға білікті көмек көрсете алатынына назар аудару керек.
К-23-ЭжЭЖТПҚКжЖ-1 тобының сынып жетекшісі О.С.Скобелева «Жетекшілердің қолайсыз отбасылардан шыққан студенттердің ата-аналарымен жұмысының ерекшеліктері» тақырыбында баяндама жасап, ата-аналармен сенімді қарым-қатынас орнату және оларды білім беру процесіне тарту қажеттілігіне назар аударды.
Бұдан әрі педагогикалық кеңестің қатысушылары топтарға бөлініп, әлеуметтік осал санаттағы білім алушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыс істеудің практикалық жағдайларына байланысты ұсынылған кейстермен жұмыс істеді. Кейстер бойынша талқылаулар мен қорытындылар барлық қатысушылар үшін пайдалы бөлікке айналды, олардың кәсіби жүктерін байытты.
Педагогикалық кеңес практикалық тәжірибе алмасуға, одан әрі жұмыс бағыттарын анықтауға және әлеуметтік-педагогикалық өзара іс-қимыл саласындағы жаңа шешімдер үшін негіз құруға мүмкіндік берді.
Рудный политехникалық колледжінің ұжымы Қамқорлық, қолдау және кәсіби өсу принциптеріне адалдығын растай отырып, әр студенттің игілігі үшін жұмысын жалғастыруда.